English below
REGULAMIN
Niniejszy regulamin sklepu internetowego Trening Funkcjonalny Cross określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu, rodzaj, zakres oraz warunki sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu, a także tryb postępowania reklamacyjnego i zawiera w sobie zasady korzystania ze Sklepu.
SPIS TREŚCI:
§ 1 Definicje § 2 Kontakt ze Sprzedawcą § 3 Wymogi techniczne § 4 Zakupy w Sklepie § 5 Płatności § 6 Realizacja zamówienia § 7 Prawo odstąpienia od umowy. Wyjątki. § 8 Reklamacje § 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń § 10 Dane osobowe § 11 Zmiana regulaminu § 12 Zastrzeżenia Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z polskimi przepisami prawa.
Konsument konsument w rozumieniu przepisów polskiego Kodeksu cywilnego.
Konto uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin niniejszy regulamin.
Sklep sklep internetowy Trening Funkcjonalny Cross prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.treningfunkcjonalnycross.pl.
Sprzedawca KATARZYNA BUBIŃSKA, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą KATARZYNA BUBIŃSKA Trener Przygotowania Motorycznego, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6060060546, nr REGON 366438000, Polna 84A/4 62-052 Komorniki.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Kupujący oraz każda inna osoba korzystająca ze Sklepu może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą następującego adresu e-mail: [email protected]
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest: urządzenie z dostępem do Internetu; przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1 powyżej, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami brutto za towar. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar/usługę; koszty dostawy towaru, o ile w danym przypadku ma to zastosowanie. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru; metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego: za pomocą karty płatniczej: Visa Visa Electron MasterCard MasterCard Electronic Maestro; za pośrednictwem platformy płatniczej: Płatności Shoper. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. Termin realizacji zamówienia wynosi 48 Dni roboczych. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są drogą elektroniczną – w przypadku treści cyfrowych.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. WYJĄTKI.
Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od złożonego zamówienia (umowy), w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż kurier i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Sprzedawcę na adres: [email protected] o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje w odniesieniu do umowy: gdy w toku składania Zamówienia Użytkownik, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola o akceptacji Regulaminu, oświadcza, że wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od zakupu i jest świadomy tego, że straci możliwość odstąpienia od umowy, jeżeli w tym terminie usługa zostanie wykonana.
§ 8 REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§9 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z: mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595; pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596; bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów; internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 10 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym: przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą; na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego; ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep; zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej. Kupującemu przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora a także prawo: wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora). W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZMIANA REGULAMINU
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących ważnych przyczyn: wydania przez sąd powszechny lub organ państwowy orzeczenia lub decyzji nakładającej obowiązek zmiany Regulaminu lub uzasadniającej potrzebę dokonania takiej zmiany; zmiany przepisów prawa w zakresie działalności prowadzonej przez Sprzedawcę, skutkującej koniecznością zmiany Regulaminu celem dostosowania go do obowiązujących przepisów; poprawy przez Sprzedawcę poziomu bezpieczeństwa lub poziomu ochrony danych osobowych; ulepszenia funkcjonalności Serwisu, wprowadzenia nowych towarów/usług lub rezygnacji z dotychczasowych towarów/usług; planowanej zmiany Cennika. Informację o treści oraz dacie wejścia w życie każdej planowanej zmiany Regulaminu Sprzedawca prześle klientowi z przynajmniej 1-miesięcznym wyprzedzeniem na adres e-mail wskazany przez klienta w jego Koncie. Niezależnie od powyższego, informacja o planowanej zmianie Regulaminu będzie wyświetlana podczas korzystania ze Sklepu w okresie 30 dni poprzedzających jej wejście w życie. Regulamin w wersji obowiązującej oraz planowane zmiany Regulaminu dostępne są pod adresem strony internetowej https://www.treningfunkcjonalnycross.pl/terms .
§ 12 ZASTRZEŻENIA
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim. Prawem właściwym dla umów jest prawo polskie. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU Wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
KATARZYNA BUBIŃSKA Trener Przygotowania Motorycznego adres e-mail: [email protected]
Ja/My() ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy() / o świadczenie następującej usługi() / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*): ...................................................................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................... Data zawarcia umowy()/odbioru()
........................................................................................................................... Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
........................................................................................................................... Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
............................................................................................. Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
............................................ Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
TERMS AND CONDITIONS
These Terms and Conditions of the online store Cross Functional Training define, among other things, the principles of concluding sales agreements through the Store, the type, scope and conditions of sale of goods through the Store, as well as the procedure for complaints and includes the rules of use of the Store. TABLE OF CONTENTS:
§ 1 Definitions § 2 Contacting the Seller § 3 Technical requirements § 4 Shopping at the Store § 5 Payments § 6 Order completion § 7 Right of withdrawal. Exceptions. § 8 Complaints § 9 Out-of-court ways of dealing with complaints and pursuing claims § 10 Personal Data § 11 Amendments to the Terms and Conditions § 12 Objections Attachment No. 1: Model withdrawal form § 1 DEFINITIONS
Working days Monday to Friday except public holidays in accordance with Polish law.
A Consumer a consumer as defined by the Polish Civil Code.
An Account a free-of-charge function of the Store (service provided electronically), regulated by separate regulations, thanks to which the Buyer can create his individual account in the Store.
A Buyer any entity buying from the Store.
A Privileged Buyer The Consumer or the Privileged Entrepreneur.
A Privileged Entrepreneur a natural person who enters a contract with the Seller directly related to his business activity, but which does not have a professional character for him (the definition is effective for contracts concluded from January 1, 2021).
Terms and Conditions these regulations.
Store online store Cross Functional Training operated by the Seller at https://_www.treningfunkcjonalnycross.pl .
A Seller KATARZYNA BUBIŃSKA, entrepreneur running a business under the name KATARZYNA BUBIŃSKA Trener Przygotowania Motorycznego, entered in the Central Register and Information on Business Activity conducted by the minister responsible for economy and keeping the Central Register and Information on Business Activity, NIP 6060060546, REGON no. 366438000, Polna 84A/4 62-052 Komorniki.
§ 2 CONTACTING THE SELLER
The Buyer and any other person using the Store may contact the Seller using the following e-mail address: [email protected]
§ 3 TECHNICAL REQUIREMENTS
For proper operation of the Store you need: a device with access to the Internet; a web browser that supports JavaScript and cookies. For placing an order in the Store, in addition to the requirements specified in paragraph 1 above, an active e-mail account is necessary.
§ 4 SHOPPING AT THE STORE
The prices of goods shown in the Store are the total gross prices for the goods. The Seller notes that the total price of the order consists of the indicated in the Store: the price for the goods/service; the cost of delivery of the goods, if applicable. The goods selected for purchase should be added to the shopping cart in the Store. The Buyer then selects from the available in the Store: the method of delivery of the goods; the method of payment for the order, and provide the data necessary to complete the order placed. An order is placed when the Buyer confirms its contents and accepts the Terms and Conditions. Placing an order is the same as concluding a contract of sale between the Buyer and the Seller. The Seller shall provide the Privileged Buyer with a confirmation of the conclusion of the contract of sale on a durable medium no later than at the time of delivery of the goods. he Buyer may register with the Store, i.e. create an Account therein, or make purchases without registration by providing his/her data with each possible order.
§ 5 PAYMENTS
An order placed can be paid for, at the Buyer's option: by payment card: Visa Visa Electron MasterCard MasterCard Electronic Maestro; payment platform: Shoper Payments. If you choose to pay via the Shoper Payments platform, the online payment service provider is Blue Media S.A. If the Buyer chooses to pay in advance, the order must be paid for within 1 Working Day after placing the order. The Seller informs that in the case of some payment methods, due to their specificity, payment of the order by this method is possible only directly after placing the order. The Buyer, making purchases in the Store, accepts the use of electronic invoices by the Seller. The buyer has the right to withdraw his acceptance.
§ 6 ORDER COMPLETION
The Seller is obliged to deliver goods without defects. The time limit for the execution of the order is 48 Working Days. If the Buyer has chosen to pay in advance for the order, the Seller shall proceed with the order after payment. Goods purchased from the Store are delivered electronically - in the case of digital content.
§ 7 RIGHT OF WITHDRAWAL. EXEPTIONS
The Privileged Buyer has the right to withdraw from the order (contract), within 14 days without giving any reason. The deadline for withdrawal from the contract expires after 14 days from the day on which the Privileged Buyer came into possession of the goods or on which a third party other than the courier and indicated by the Privileged Buyer came into possession of the item. To exercise the right to withdraw from the contract, the Seller must be informed at: e-mail: [email protected] about his decision to withdraw from the contract by an unequivocal statement (for example, a letter sent by mail, fax or e-mail). The Privileged Buyer may use the model withdrawal form attached to the Terms and Conditions, but it is not mandatory. To comply with the deadline for withdrawal, it is sufficient for you to send information on the exercise of your right of withdrawal before the expiry of the deadline for withdrawal. The right of withdrawal from a contract concluded at a distance, does not apply to the contract: when in the course of placing an Order, the User, by checking the appropriate box on acceptance of the Terms and Conditions, declares that he/she agrees to the start of the service before the expiry of 14 days from the purchase and is aware that he/she will lose the possibility of withdrawal from the contract if the service is performed within this period of time.
§ 8 COMPLAINTS
In the event of a defect in the goods, the Consumer can complain about the defective goods on the basis of the warranty or guarantee regulated in the Civil Code, if the guarantee was granted. Using the warranty, the Consumer may, under the rules and within the time limits set out in the Civil Code: make a statement on price reduction, in the case of a material defect - make a statement on withdrawal from the contract, demand replacement of the item with a defect-free item, demand removal of the defect. The Seller asks to submit complaints on the basis of warranty to the electronic address indicated in § 2 of the Terms and Conditions. If the goods are additionally provided with a warranty, information about it, as well as about its conditions, is available in the description of the product in the Store. Complaints about the operation of the Store should be addressed to the e-mail address indicated in § 2 of the Terms and Conditions. The Seller will consider the complaint within 14 days.
§9 OUT-OF-COURT WAYS OF HANDLING COMPLAINTS
If the complaint procedure fails to produce the result expected by the Consumer, the Consumer may use, among other things: mediation conducted by the locally competent Provincial Inspectorate of Trade Inspection, to which a request for mediation should be submitted. As a rule, the procedure is free of charge. A list of Inspectorates can be found here: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595; the assistance of a locally competent permanent amicable consumer court operating at the Provincial Inspectorate of Trade Inspection, to which a request for consideration of the case before the amicable court should be submitted. As a rule, the proceedings are free of charge. A list of courts is available at: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596; free assistance of the municipal or district consumer ombudsman; online ODR platform available at: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 10 PERSONAL DATA
The administrator of personal data provided by the Buyer while using the Store is the Seller. Detailed information on the processing of personal data by the Seller - including other purposes and grounds for data processing, as well as recipients of the data - can be found in the Privacy Policy available in the Store - due to the principle of transparency, contained in the General Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) on data protection - "RODO". The purpose of the processing of Buyer's data by the Seller, provided by the Buyer in connection with purchases in the Store, is the execution of orders. The basis for the processing of personal data in this case is: the contract of sale or actions taken at the request of the Buyer aimed at its conclusion (Article 6(1)(b) RODO), the legal obligation of the Seller related to accounting (Article 6(1)(c)) and the legitimate interest of the Seller, consisting in the processing of data in order to establish, assert or defend possible claims (Article 6(1)(f) RODO). The provision of data by the Buyer is voluntary, but at the same time necessary to conclude a sales contract. Failure to provide data will make it impossible to conclude a sales contract in the Store. Buyer's data provided in connection with purchases in the Store will be processed until the moment when: the contract of sale concluded between the Buyer and the Seller ceases to be in force; the Seller ceases to be under a legal obligation obliging him to process the Buyer's data; the possibility of pursuing claims by the Buyer or the Seller, related to the contract of sale concluded by the Store, ceases; the Buyer's objection to the processing of his personal data is accepted - in case the basis of data processing was the legitimate interest of the Seller - whichever is applicable in a given case and which will occur at the latest. The Buyer has the right to request: access to his personal data, rectification, deletion, restriction of processing, transfer of data to another administrator and also the right: to object at any time to the processing of data for reasons related to the Buyer's particular situation - to the processing of personal data concerning him, based on Article 6(1)(f) of the RODO (i.e. on legitimate interests pursued by the administrator). In order to exercise their rights, the Buyer should contact the Seller using the data in § 2 of the Regulations. If the Buyer believes that his data is being processed illegally, the Buyer may file a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection.
§ 11 AMENDMENTS TO THE TERMS AND CONDITIONS AND THE PRICE LIST
The Seller reserves the right to change the provisions of the Terms and Conditions in the event of the occurrence of any of the following important reasons: issuance by a common court or state authority of a judgment or decision imposing an obligation to amend the Terms and Conditions or justifying the need for such amendment; a change in the provisions of the law in the scope of the activity conducted by the Seller, resulting in the need to change the Terms and Conditions in order to adapt them to the applicable regulations; improvement by the Seller of the level of security or the level of protection of personal data; improvement of the functionality of the Website, introduction of new goods/services or cancellation of existing goods/services; planned change of the Price List. Information on the content and effective date of any planned change to the Terms and Conditions shall be sent by the Seller to the customer at least 1 month in advance to the e-mail address indicated by the customer in his Account. Notwithstanding the foregoing, information on planned changes to the Terms and Conditions will be displayed when using the Store during the 30-day period preceding its effective date.. the Terms and Conditions in the current version and planned amendments to the Terms and Conditions are available at: https://www.treningfunkcjonalnycross.pl/terms
§ 12 OBJECTIONS
It is prohibited for the Buyer to provide content of an unlawful nature. Each order placed in the Store constitutes a separate sales contract and requires separate acceptance of the Terms and Conditions. The contract is concluded for the time and for the purpose of fulfilling the order. Contracts concluded based on the Terms and Conditions are concluded in the English language. The law applicable to contracts is Polish law. In case of a possible dispute with a Buyer who is not a Privileged Buyer, the competent court shall be the court having jurisdiction over the registered office of the Seller. The provisions concerning the Privileged Entrepreneur shall apply to contracts concluded from January 1, 2021. The provisions relating to goods and the sales contract shall apply mutatis mutandis to digital content and the contract for the supply of digital content unless the Terms and Conditions stipulate these issues separately. Any liability of the Seller to a Buyer who is not a Privileged Buyer, within the limits permitted by law, is excluded. APPENDIX NO. 1 TO THE REGULATIONS Model withdrawal form, which the Consumer or Privileged Entrepreneur may or may not use:
MODEL FORM FOR WITHDRAWAL FROM CONTRACT (this form should be completed and sent back only if you wish to withdraw from the contract)
KATARZYNA BUBIÑSKA Motor Preparation Coach e-mail address:: [email protected]
I/We() ..................................................................... hereby give notice() of my/our withdrawal from the contract for the sale of the following items() / for the provision of the following service() / for the supply of digital content in the form(*): ...................................................................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................... Date of contract()/acceptance()
........................................................................................................................... Name and surname of the Consumer(s)/Entrepreneur(s) of preference
........................................................................................................................... Address of the Consumer(s)/Entrepreneur(s) Privileged.
............................................................................................. Signature of the Consumer(s)/Entrepreneur(s) Privileged (only if the form is sent on paper)
............................................ Date
(*) Delete as necessary.